pengikutku...

Tuesday, 9 August 2011

feeling so sad....

assalamualaikum....
ary nih menaip dengan tidak bersemangat u......

tdi....kira2 lima belas minit tadi...bukak blog.....pastu kak elia ade post blog die pasal berita mengejutkan baru2 nih......feeling so sad.....like to crying too.....ayt die mmg kaw2 lah......nk tanye....adakah ayt sye terlalu skema......ske aty ler.....

npe this thing must happens......maybe takdir kut.....bkn tu je my sad feeling.......dalam beberapa ary nih kat sekolah x tau npe jdi sedih.......mcm org dah x pedulikan kite.....mcm diri ini dah x dihargai....tulis nih pun mcm dah nk nangis......

omg.....npe perasaan ini harus dtg.......mcm kalau kite panggil.....buat derk je.......x pelah nih mse korang buat kat sye nanti sye akn bls blik........tunggulah....walau sye x buat sekarang.....insyallah nanti besar sye akan balas......

korang buatlah ape yg korang nk buat kat sye.......sayu je hati sekarang nih......


p/s:gambar tyme kecik dulu....


0 comments:

Post a Comment