pengikutku...

Thursday 24 November 2011

jahatnya aku

assalamualaikum...

ape yg jahat ni . spa yg jahat ni . boleh ke aku tanya soalan nih dh terang2 title jahatnye aku . hadush . kan ade satu entry tu aku cakap suka buli org , haa , ni nk cite la nih .

tdi , tengah tunggu mak aku abes meeting , kakak aku bgi la sampul duit raya 50 ringgit kan . ingat ke duit betul . pastu keluar la idea nk kenakan org . dpn pejabat mak aku tuh ade student usm , dengan siap basikalnye . nk g kem kot . pastu aku kluar kereta nk nk ltk sampul tuh tengah jalan .

pastu , aku g ltk kat student tuh . tepi bangunan sikit je . mujur tyme ltk tuh diorang x nmpak .pastu lari msuk keta balik . tunggu punya tunggu x de mangsa jugak . kejap tuh , ade student laki nk g pejabat , klau nk g pejabat , diorang akn lalu kat tempat aku ltk duit . yg jadinya , die x perasan pon , die jln tegok dpn je .

tyme tuh dh petang , waktu org balik kerja . pastu ade mak cik cleaning nih , dorang nk g kat pejabat . dorang jln sambil ckp , mestilah lambat kan . aku nih dlm kereta duk perhatika mak cik2 tuh . pastu , mulut mak cik2 tuh mcm duk ckp n mata perhatikan sampul duit yg bergambar 50 ringgit dengan seriusnye .

mak cik yg dpn sekali pon amik la . kejap jer x lma , dorang belek2 sampul tu . pastu , ketawa . adoii , kite nk kenakan student , terkenakan mak cik  pulak . sori eh mak cik . hee .

ok , la . dh letih dh . tada .

p/s : sori klau banyak sangat guna 'AKU' . 

0 comments:

Post a Comment